2nd S.C.S. LARISSA

Terma Karditsis, 411 10, Larissa

Sat, Sun closed

Mon. - Frid. 8.00-13.30
 

STEPs Δεύτερη Ψηφιακή 3D Ιστορία

Στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου μας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος STEPs: Supporting Ties in the Education of Prisoners παρουσιάστηκε στους εκπαιδευόμενους του σχολείου η δεύτερη ψηφιακή ιστορία που βασίζεται σε μαρτυρία κοπέλας από τη Λατινική Αμερική, που κρατείται στις φυλακές της Ρώμης. Μέσα από το κελί της νοσταλγεί, συνειδητοποιεί και αναθεωρεί. Η “ιστορία της Bibi” παρουσιάστηκε από τα μέλη της ΕΕΠΕΚ Δημήτρη Λιόβα (Jim Liovas) και Κώστα Σταθόπουλο (Costas Stathop) στους εκπαιδευόμενους του 2ου ΣΔΕ Λάρισας. Η ιστορία αυτή έρχεται να προστεθεί στην πρώτη “Ξανά μαζί”, που έγραψε εκπαιδευόμενος του σχολείου μας. Μετά την παρουσίαση, εκπαιδευόμενοι φόρεσαν την ειδική μάσκα, πήραν τα ασύρματα χειριστήρια και έγιναν μέρος και των δύο ιστοριών βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία. Υπενθυμίζεται, ότι  το σχολείο μας μαζί με τους άλλους εταίρους «STEPs» δημιουργεί ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό VR, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε σχολεία φυλακών και κέντρα επανένταξης.

Αυτή τη φορά ήταν η ιστορία μιας κοπέλας από τη Λατινική Αμερική, που κρατείται στις φυλακές της Ρώμης. Μέσα από το κελί της νοσταλγεί, συνειδητοποιεί και αναθεωρεί.

Η “ιστορία της Bibi” παρουσιάστηκε από τα μέλη της ΕΕΠΕΚ Δημήτρη Λιόβα (Jim Liovas) και Κώστα Σταθόπουλο (Costas Stathop) στους εκπαιδευόμενους του 2ου ΣΔΕ Λάρισας.

Η ιστορία αυτή έρχεται να προστεθεί στην πρώτη “Ξανά μαζί”, που έγραψε εκπαιδευόμενος του σχολείου μας.

Μετά την παρουσίαση, εκπαιδευόμενοι φόρεσαν την ειδική μάσκα, πήραν τα ασύρματα χειριστήρια και έγιναν μέρος και των δύο ιστοριών βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία.

Υπενθυμίζεται, ότι οι δραστηριότητες αυτές εντάσσονται στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα STEPs (https://www.facebook.com/supportprisoners), στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας και είναι ενταγμένο στα προγράμματα Erasmus+

Η παρουσίαση του 2ου ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (Virtual Reality Room) στους κρατούμενους του 2ου ΣΔΕ Λάρισας, στο πλαίσιο του Προγράμματος STEPs είναι γεγονός!Το συγκεκριμένο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2 της ΕΕΠΕΚ με τίτλο: «Supporting Ties in the Education of Prisoners (STEPs) – Ενίσχυση δεσμών στην εκπαίδευση κρατουμένων» με κωδικό αριθμό 2018-1-EL01-KA204-047874, χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) από το έτος 2018, στον Τομέα «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και την κατηγορία «Ανάπτυξη και Μεταφορά Καινοτομίας», έχει 36μηνη διάρκεια (από 01-11-2018 έως 30-10-2021) και σε αυτό συμμετέχουν πλέον της ΕΕΠΕΚ (Συντονίστρια του Προγράμματος) 4 εταίροι από 4 διαφορετικές χώρες:1. Το CPIA 1 Roma (Centro Provinciale per l’Istruzione degli Adulti), είναι ένα νέο είδος ιταλικού ιδρύματος εκπαίδευσης ενηλίκων. Το CPIA 1 Roma αποτελείται από 4 σχολεία της πόλης και 4 σχολεία μέσα σε σωφρονιστικά καταστήματα (σε γυναικεία και ανδρικά υποκαταστήματα φυλακών) και εδρεύει στην βορειοανατολική περιοχή της Ρώμης.2. Ο Πορτογαλικός οργανισμός KERIGMA – Ινστιτούτο Καινοτομίας και Κοινωνικής Ανάπτυξης, εδρεύει στα βόρεια της χώρας και έχει ως αντικείμενο την παροχή εκπαίδευσης και επιμόρφωσης σε ενήλικες, σε άτομα που βρίσκονται σε μειονεκτική οικονομική ή κοινωνική θέση.3. Ο Κυπριακός Οργανισμός Citizens In Power (CIP) είναι ένας ανεξάρτητος μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός οργανισμός που με την δραστηριότητά του στοχεύει στην αύξηση της απασχολησιμότητας των πολιτών, την υποστήριξη και κατάρτιση μελών τοπικών και διεθνών δικτύων, την προώθηση της ερευνητικής δραστηριότητας και τη διοργάνωση δομημένων διαλόγων με φορείς λήψης αποφάσεων και πολίτες.4. Το 2ο ΣΔΕ Λάρισας (στο Κατάστημα Κράτησης Λάρισας) λειτουργεί από το 2004 και είναι το πρώτο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας που δημιουργήθηκε σε Φυλακή, στην Ελλάδα. Έχουν φοιτήσει σ’ αυτό περισσότεροι από 700 εκπαιδευόμενοι παρακολουθώντας επτά γραμματισμούς και υλοποιώντας περισσότερα από έξι διαθεματικά σχέδια εργασίας κάθε χρόνο. Το πρόγραμμα διδασκαλίας συμπεριλαμβάνει Ελληνικό, Αγγλικό, Πληροφορικό, Περιβαλλοντικό, Κοινωνικό, Επιστημονικό και Αισθητικό Γραμματισμό καθώς και Συμβουλευτική Ψυχολογίας και Σταδιοδρομίας.Οι εταίροι της σύμπραξης «STEPS» συνεργάζονται ώστε να δημιουργήσουν ένα καινοτόμο επιμορφωτικό υλικό, βασισμένο στην τεχνολογία και στην αξιοποίηση βιωματικών εμπειριών εγκλείστων ή και αποφυλακισμένων, να προσφέρουν υποστήριξη στους κρατούμενους στους κρατούμενους να προετοιμάσουν το άτομο για την μετάβαση από την φυλακή στην κοινωνία δίνοντάς τους τα απαραίτητα εφόδια για να συνεχίσουν ως πολίτες ισότιμοι, με υποχρεώσεις και δικαιώματα.Το STEPS έχει ως βασικό σκοπό το μετασχηματισμό και την προσωπική ανάπτυξη της πληθυσμιακής ομάδας των κρατουμένων, απελευθερώνοντάς τους από την άγνοια, την κοινωνική αδεξιότητα και “αναπηρία” και προσφέροντάς τους υποστήριξη και επανορθωτικές εμπειρίες για να ξεφύγουν από τον φαύλο κύκλο της περιθωριοποίησης, την εγκληματικότητας και της ανεργίας. Ο τρόπος για να σπάσει αυτός ο κύκλος, είναι η καλλιέργεια της εμπιστοσύνης στον εαυτό τους και στην κοινωνία, για να μπορέσουν να επιβιώσουν με τη χρήση νόμιμων μέσων και να αποφύγουν την υποτροπή.Στο πλαίσιο αυτό ιδιαίτερος ρόλος δίνεται στους εκπαιδευτές και τους διαχειριστές προγραμμάτων ως διευκολυντών, εμψυχωτών και υποστηρικτών, καθώς και στους κρατούμενους που δρουν ως πρότυπα και συνεργάτες, έχοντας το ρόλο του μέντορα σε άλλους εγκλείστους ή αποφυλακισμένους.Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ! #STEPs#EEPEK#ERASMUS+ #ΕΕΠΕΚ

Comments are closed.
Δημοσιεύσεις Ανά Μήνα

Πρόσφατα σχόλια

    Teachers